A letter from Tim Cook on Maps.

A letter from Tim Cook on Maps.

A la web d’Apple ( www.apple.com ) hi podem veure en primer terme i amb lletres grans: IPhone 5 … i a sota a l’esquerra, compartint tamany amb els botons d’accés directe a l’iPod touch, l’iPod nano i l’iOs6, hi trobem el link a la carta que Tim Cook a adreçat als clients d’Apple en referència al mal funcionament de la seva nova aplicació Maps.

Aquí us poso el tex extret directament de la seva web:

____________________

To our customers,
At Apple, we strive to make world-class products that deliver the best experience possible to our customers. With the launch of our new Maps last week, we fell short on this commitment. We are extremely sorry for the frustration this has caused our customers and we are doing everything we can to make Maps better.

We launched Maps initially with the first version of iOS. As time progressed, we wanted to provide our customers with even better Maps including features such as turn-by-turn directions, voice integration, Flyover and vector-based maps. In order to do this, we had to create a new version of Maps from the ground up.

There are already more than 100 million iOS devices using the new Apple Maps, with more and more joining us every day. In just over a week, iOS users with the new Maps have already searched for nearly half a billion locations. The more our customers use our Maps the better it will get and we greatly appreciate all of the feedback we have received from you.

While we’re improving Maps, you can try alternatives by downloading map apps from the App Store like Bing, MapQuest and Waze, or use Google or Nokia maps by going to their websites and creating an icon on your home screen to their web app.

Everything we do at Apple is aimed at making our products the best in the world. We know that you expect that from us, and we will keep working non-stop until Maps lives up to the same incredibly high standard.

Tim Cook

Apple’s CEO

___________________

Això si que és política d’empresa!

Sempre s’ha dit que rectificar és de savis. Ells ho saben i per això després del gran rebombori que s’ha generat amb les deficiències de Maps han publicat aquesta carta dirigida directament als seus clients. Fixeu-vos que fins hi tot recomanen serveis de la competència !!!

Podríem pensar que és una estratègia comercial per intentar quedar bé i tota la pesca, però potser Applecreu que reconèixer l’error és beneficiós per ells i per això ho han fet.

Jo crec que són molt llestos, però també que realment creuen en la sinceritat, almenys així ho vull pensar, per això els felicito per la ràpida reacció que han tingut.

Tot això m’ha fet pensar altre vegada que la informació actualment corre molt, i que per molt que vulguis tapar-les o negar-les les coses s’acaben sabent. O sigui que més val agafar-les de cara i no negar-les. Jo crec que a llarg termini aquesta política és la que dóna resultats positius.

Ja només queda posar una foto al post … com no podia ser d’altre manera una del meu propi iPhone amb l’aplicació …  i si si…

_DSC1647_800px001

… segons el Maps per sobre del bloc de pisos on soc ara mateix hi passa un carrer tu!